3 Nisan 2014 Perşembe

Hoşgeldin yeni yaşım saçımdaki kırlarım .. HOŞGELDİN !

Bugün benim doğumgünüm .. İyi ki doğdum iyi ki ... iyi ki .... Ana rahmine düştüğüm an belliydi karakterim .. Hırçın asi biraz kabına siğmaz biraz laftan anlamaz biraz uslanmaz.. Hayat bana hiçbir zaman altın tepsilerde sunmadi bana verdiklerini hep tirnaklarımda acısı var çabalarımın ... Olsun ... Dağına göre kâr dediler taşıdık yüklerimizi ... Şimdi geriye bakıyorum ne çok şeyler başar mışım herseye ragmen .. Herseyden öte bir tane vicdan azabım yok eskiye dair ! En güzeli bu değil mi ? Büyük insan olmak için büyük kazik atanlardan olmadim mesela ... Sevapsa Allah ile benim aramda .. Kaç çiçek yeserttim ve yesertmeye devamm ... Ne sevap ve cennet ne çıkar ugruna ... Mutluluk uğruna .. Ey ömur benden aldiklarin mi yoksa bana kattiklarin mi daha agir bilrmedim .. Tek bildigim ben dogdugum gün güldü cevremdekiler ve onemli olan ben giderken ne kadar agladiklari ..... Ağlayan olmasa da varsın canin sagolsun ..! Hosgeldin yaşım sefalar getirdin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder